SEO- optimizarea site-urilor

LT

sursa:www.cloudhaz.com

The Long Tail  sau în traducere ”coadă lungă” este un concept care a fost  introdus în 2004  de  Chris Anderson.

Long Tail  se referă la un concept care este utilizat în procesul de optimizare al unui site pentru motoarele de căutare. Se referă la faptul că un comerciant de produse de nișă poate realiza un profit considerabil dacă numărul total de clienți este destul de mare

Acesta prezintă o teorie despre comportamentul utilizatorilor de a căuta pe internet, acest concept susține că utilizatorii sunt extrem de specifici atunci când caută pe internet, ei caută doar ceea ce-i interesează.  Pentru a avea cât mai multe accesări este necesar să folosim cuvinte-cheie cât mai specifice și astfel cresc șansele de a apărea în primele pagini de căutare.

În urma unor studii făcute  s-a descoperit că din ce în ce mai puțini utilizatori tastează doar un singur cuvânt în formularul de căutare.  Creșterea numărului de pagini web, dar și o mai bună cunoaștere a motoarelor de căutare, de către utilizatori, explică acest fenomen.  În prezent sunt forte mulți utilizatori care tastează mai mult de trei cuvinte în formularul de căutare,  studiile arată că doar 14% din utilizatori introduc doar un singur cuvânt în motorul de căutare, iar 60% din internauți introduc mai mult de 3 cuvinte ,  tendința de a mări numărul de cuvinte este în creștere.

sursa:  The Long Tail

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s